It-overvågning
Generel information omkring overvågning af IT
Overvågning af jeres IT-systemer, sikrer, at jeres virksomhed får opsat et overvågningsværktøj med adgang til service og support fra inu:it både indenfor og udenfor inu:it DK’s normale åbningstid.
I får en skræddersyet softwarebaseret overvågning af jeres forretningskritiske systemer, og vi er parate til at hjælpe jer med fejlsøgning og rettelse alt efter dit behov.
Servicen omfatter i udgangspunktet normal åbningstid, men kan sagtens og nemt med en tillægsaftale udbygges til at være dækket hele døgnet året rundt. (24x7)
Værdien i it-overvågning
Ikke to virksomheder er ens, så vi skræddersyr en løsning der passer præcist til jeres virksomhed og jeres behov.
Både hvad angår hvad der skal overvåges, hvor kritisk en fejl er på de enkelte enheder, samt hvornår inu:it påbegynder fejlsøgning og udbedring.
Vi indgår ikke en aftale uden at kende de relevante IT-systemer. Derfor kan du være sikker på dels relevant og præcise overvågning, dels kompetent og effektiv assistance når overvågningen giver alarm.
Løsningsbeskrivelsen til det professionelle kunder
Der etableres et overvågningssystem på Kundens infrastruktur og der opsættes en række sensorer, som kan overvåge Kundens it-drift.
Ved overvågningsaftalens indgåelse aftales det, hvilke sensorer, der skal være omfattet af overvågningsservicen, hvilket specificeres i et separat aftaledokument.
Overvågningsaftalen giver adgang til 5 prioriteringsniveauer på de enkelte sensorer, for at sikre at Kunden får den helt rette feedback fra overvågningsopsætningen.
Kontakt os meget gerne, for at høre mere om de 5 it-overvågnings prioriteringsniveauer.
Har du lyst til at læse mere, kan du download ydelseskataloget vedrørende Overvågning her.
Brug for yderligere information?
Har I spørgsmål eller et konkret projekt, så kontakt hhv. Danmark eller Grønland.