it-support
Team ... ønsker du at vide mere?

It-support med inu:it

Generel information omkring vores it support

Inu:it hjælper i det daglige en lang række kunder med deres forskelligartede behov for IT- support, og vi kan også hjælpe jer. Vores servicedesk assisterer alle typer af kunder - store som små, offentlige og private.

Uanset om I blot har brug for at ringe en gang imellem eller om jeres behov er, at vi overtager det samlede ansvar for jeres IT-drift og support, så sidder vores supportteam klar.

Vi tilbyder skræddersyede løsninger tilpasset den enkelte kundes ønsker, så I får netop det niveau af support, som er nødvendigt og ønsket for jeres virksomhed.

Værditilbuddet - support

Vi varetager jeres IT-support så I kan koncentrere jer om jeres kerneopgaver. Vores erfarne konsulenter er parate til at hjælpe dig videre når I har behov for assistance.

I betaler kun for den IT-support I har brug for. Vi kan være jeres IT-afdeling så I aldrig igen behøver bekymre jer om f.eks. vagtplaner, tilgængelighed, nyeste kompetencer eller om optimal udnyttelse af jeres ressourcer.

Vores supportorganisation arbejder efter principper med udgangspunkt i ITIL.***

*** ITIL står for Information Technology Infrastructure Library, og er det fælles IT-sprog, der hjælper med at forbinde kunder og medarbejdere via en fælles referenceramme inden for IT-service management.

Løsningsbeskrivelsen for it support via inu:it

Vi giver jer adgang til support via mail, vores supportportal eller via telefon. Vores konsulenter er parate indenfor normal åbningstid, men vi tilbyder selvfølgeligt også mulighed for assistance døgnet rundt, hvis du har behov for det.

Vi kan efter aftale og behov tilbyde support via fjernadgang hvor vi kobler os på jeres udstyr – og er det nødvendigt, er vi naturligvis også klar til at rykke ud på jeres fysiske sites / arbejdsplads.

For at give jer den mest effektive support gennemgår vi jeres IT-infrastruktur med jer på forhånd. Dermed kender vi jeres virksomhed, jeres løsninger og behov når I kontakter os med konkrete behov for assistance.

På den måde bliver vi også i stand til at supportere eventuelle specielle løsninger jeres virksomhed kan få brug for support til.

Herudover betaler I naturligvis kun når I kontakter os for assistance.

Brug for yderligere information?

Har I spørgsmål eller et konkret projekt, så kontakt hhv. Danmark eller Grønland.

Signe Sporring Signe Sporring Account Manager
Ian Agerfeldt Nielsen Ian Agerfeldt Nielsen Salgschef